یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
مهندس مقیمی استاندار مرکزی

استاندار استان مرکزی، حوزه های علمیه را بهترین پناهگاه مردم و مسئولین دانسته و یادآور شد: روحانیت بر دل‌های مردم حکومت می‌کند و حضور علما نقش اساسی در حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهندس مقیمی، شب گذشته در گردهمایی طلاب و روحانیون استان مرکزی مقیم حوزه علمیه قم، در نمازخانه دفتر تبلیغات اسلامی، با اشاره به نقش روحانیت در جامعه و لزوم وحدت مسئولین و مردم، گفت: انقلاب اسلامی ایران با تلاش‌های بی‌بدیل و رهبری امام‌(ره) و درایت روحانیت و حمایت مردم به ثمر نشست و آزادی و استقلال کشور مرهون لاش های امام راحل و خون‌ شهدا است

استاندار استان مرکزی، حوزه های علمیه را بهترین پناهگاه مردم و مسئولین دانسته و یادآور شد: روحانیت بر دل‌های مردم حکومت می‌کند و حضور علما نقش اساسی در حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام دارد.

وی با اشاره به این که حوزه‌های علمیه ادامه‌دهنده راه انبیاء و اهل بیت(ع) و حافظ انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: همیشه کارهای سخت نظام بر روی شانه روحانیت قرار دارد؛ بنابراین نظام باید به حمایت روحانیت افتخار کند.

مقیمی ادامه داد: حضور روحانیت در ارکان نظام نقش تعیین کننده‌ای در اقتدار انقلاب و نظام دارد، چرا که مردم به این قشر وفا دارند.

استاندار استان مرکزی، تدابیر هوشمندانه‌ مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز بالندگی و اقتدار نظام ذکر کرد و گفت: ایران اسلامی در منطقه و مجامع بین‌المللی حضور مقتدرانه ای دارد و نه تنها کشورهای خاورمیانه، بلکه دنیا بر روی قدرت نظام اسلامی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی با بیان این ‌که رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مسئولین نظام راهگشاست، تاکید کرد: حرکت مسئولین نظام بر اساس دستورالعمل های رهبر معظم انقلاب، مسلما مشکلات جامعه را برطرف خواهد کرد.

مقیمی خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی، تکیه‌ کشو به درآمد های نفتی باید کمتر شود، چرا که این همه فشار و تحریم‌ها اقتصادی به دلیل وابستگی اقتصاد کشور به نفت است.

استاندار استان مرکزی در پایان تاکید کرد: اگر ما بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم، کشور از لحاظ اقتصادی هم مثل مسایل سیاسی و نظامی مشکلی نخواهد داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha